חביות יין לנוי

050-2840332
  • ריהוט גן מעץ מלא

חביות יין לנוי

לא כולם יודעים זאת אך חביות יין מהוות כר פורה ליצירת רהיטי גן ועציצים משלל סוגים וסגנונות, והן מוסיפות לחצר או למבנה אווירה מהודרת ואותנטית. אנו בחברת נוי גן מתמחים בהפיכתן של חביות יין משומשות למוצרי נוי עבור מסעדות וגינות, לפריטי ריהוט ייחודיים ולפינות תצוגה. מדובר בחביות אורגינאליות שאותן אנו משיגים מיקבים שונים ברחבי ישראל ומהן אנו מייצרים את הפריטים ברמה גבוהה במיוחד של דיוק, עיצוב וגימורים.

 

מה אפשר לעשות עם חביות יין?

לכאורה חבית יין היא מוצר מוגמר אך בפועל המבנה שלה מאפשר לבצע קשת רחבה של עבודה וליצור פריטים מיוחדים ומרהיבים ביופיים:

  • החבית בפני עצמה – יש המעדיפים להשאיר את החבית כפי שהיא ולהשתמש בה כפריט נוי לכל דבר. זאת בזכות מראה אותנטי ומהודר של מוצר מעץ מלא המשרה במקום אווירה כפרית, טבעית וביתית, ומתקשר למושגים של שפע, ברכה ומזון. את החבית ניתן להעמיד למשל בכניסה למסעדות או בתי קפה ולהניח עליה בקבוק יין וכוסות, עלונים, כיבוד קל וכדומה.

  • עציצים – חביות יין משומשות ניתן לחתוך באופן אופקי או מאוזן ובכך ליצור עציצים גדולים, המשלבים בצורה הרמונית בין העץ המלא וצמחים מסוגים שונים. מדובר בפריט מהודר שבזכות גודלו ניתן לשתול בו גם שיחים ועצים קטנים, וכן פרחים המתפשטים ומכסים אותו באופן מרהיב.

  • פריטי ריהוט – עם החביות אנו מסוגלים ליצור שלל פריטי ריהוט ונוי מקסימים, המתאימים לאנשים פרטיים ולעסקים שמבקשים להוסיף לחלל נגיעה טבעית וייחודית. כך למשל, ניתן ליצור פינות ישיבה הכוללות כיסאות ושולחן מחביות משומשות, שולחנות פינתיים ושולחנות בר לבית, ואפילו מתקן תלוי לטלוויזיה. את הפריטים אנו מעצבים, צובעים ומוסיפים להם גימורים שונים בהתאם להעדפות הלקוח וטעמו האישי.

 

מוצרי ריהוט גן נוספים

את הפריטים שמבוססים על חביות יין אנו מספקים לצד שורה ארוכה של מוצרי ריהוט ונוי נוספים. בין היתר, ניתן להזמין מאיתנו ספסלים, נדנדות, שולחנות קק"ל, פרגולות ופינות ישיבה, כולם עשויים מעץ מלא ובנויים לפי הזמנת הלקוח. למידע נוסף על מוצרינו ולביצוע הזמנות התקשרו כעת לטלפון 050-2840332.

כתבו לנו